Project Description
Organizovan i efikasan način za razmenu informacija sa potencijalnim kupcima. Štampanje brošura, prospekata ili cenovnika jedna je od najupečatljivijih a opet
budžetski ne preterano zahtevnih marketinških strategija. Koriste se redovno u marketinškim aktivnostima od strane malih startupa ali i od etabliranih kompanija.
Brošure, prospekti ili cenovnici su u stanju da predstave vrednost vaše kompanije, vašeg proizvoda ili usluge a takođe i da istaknu proizvode koji su u tom momentu u fokusu prodaje.
Brošure, prospekte i cenovnike klijenti čuvaju i pažljivo analiziraju kako bi bolje razumeli vaše poslovanje kao i prednosti saradnje sa vama iili kupovine vaših proizvoda.
Izaberite najbolje od ponuđenih opcija kao što su veličina, obim strana, gramatura papira, vrste preklopa za dizajn brošura. Sve brošure, prospekti i cenovnici se štampaju na kvalitetnim kundstruk premaznim papirima i to na gramaturama papira od 115gr do 350gr. Izuzetak mogu biti cenovnici koji se štampaju u srednjim ili velikim tiražima i tada se štampaju na ofset papirima od 80-100gr pre svega zbog niže cene po jedinici proizvoda. Svakako uzmite u obzir da mat ili sjajni premazni papiri mogu vašim publikacijama da daju dodatni kvalitet i ekskluzivnost.
Saveti za izradu brošure
Da biste kreirali efikasan promotivni alat kao što su brošure, katalozi i cenovnici evo nekoliko saveta koje morate imati na umu pre štampanja.
Preklopi kod brošura su najznačajnija karakteristika i dobro ih iskoristite, upotrebite različite načine organizovanja i rasporeda informacija koje želite da klijent dobije. Brošure mogu imati od 1 pa najčešće do 4 preklopa. Ograničite upotrebu više vrsta fontova a obično su dovoljna dva ili tri različita fonta – jedan za naslov, jedan za zaglavlje i jedan za tekst. Za dodatnu trajnost razmislite o upotrebi debljeg papira i predlašemo vam da koristite fotografije visoke rezolucije.
Veoma važno:
Prvi utisak je najvažniji. Kupce često odbijaju mutne ili zrnaste slike kao i previše teksta na malom prostoru.
Obavezno iskoristite mogućnost konsultacija sa našim kolegama iz sektora prodaje i grafičkim dizajnerima.
Opcije i vrste papira
• Sjajni papir je sjajan i reflektirajući, savršen za fotografije, slike i žive boje
• Mat papir ima manje sjaja, za elegantniji i glatkiji izgled sa više kontrasta
Informacije o gramaturama papira
• Osnovni: 115-130 gsm za sjajni i mat
• Standard: 150-200 gsm za sjajni i mat
• Premium: 250-350 gsm za sjajni i mat
Organizovanje sadržaja brošure
• Imajte jednu glavnu poruku, snažan i jasan poziv na akciju
• Za važne informacije koristite boldovana slova
• Kreirajte „meni“ svih usluga i opcija
• Uključite deo o društvenim mrežama na kojima ste aktivni, sa logotipom i podacima za kontakt
Saveti za profesionalan izgled
• Ne koristite više od 3 različita veličine fonta
• Za početak odlučite se za opciju standardnog mat papira
• Odaberite gramaturu papira koji odgovara vrsti vaše brošure
Proširite svoje ciljno tržište štampanjem brošura, prospekata i cenovnika
Da li će brošura vaše kompanije angažovati i pozvati na akciju klijenta ili odbiti nove kupce?
Upoznajte popularne vrste brošura i njihovu idealnu upotrebu
Šta znači „veličina pre savijanja“?
„Veličina pre presavijanja“ odnosi se na dužinu i širinu brošure pre nego što je savijte na konačni format.
Koje su najpopularnije vrste ili veličine brošura?
Najpopularnije veličine zavise od broja bigova (linija savijanja) ali svakako ako pričamo o konačnim formatima to su A4, A5, A4 trifold i 20x20cm.
Za brošure koje se savijaju na pola, najpopularnije veličine (pre savijanja) su: A3, A4, B4, 20x40cm.
Da li treba da koristim ofset papir ili kundstruk (premazni papir)?
Preporučujemo da ofset papir bez premaza od 80-100gr koristite kod cenovnika i eventualno brošura ako trebate pisati beleške dok razgovarate o detaljima sa klijentom.
Mat i sjajni premazni papiri od 90gr pa do 350gr nude veću izdržljivost i mogućnost da se plastificiraju zaštitnom mat ili sjajnom folijom i na taj način oplemene ali i da im se produži vreme korišćenja to jest da budu otporne na spoljne uticaje poput vlage i raznih vrsta prljanja.
Koliko košta štampanje brošura?
To zavisi od vrste brošure, materijala koji se koriste, vrste grafičke dorade i naravno količine. Osnovno pravilo u grafičkoj industriji kaže da što više naručite, niža je cena po jedinici proizvoda.
Jednostavno navedite u mailu pre slanja potreban tiraž, veličinu brošure koja vam odgovara, gramaturu papira, vrstu i broj preklopa kako bi vam veoma brzo odgovorili na zahtev jer posedujemo kalkulator grafičkih proizvoda koji u kratkom roku generiše iznos po jedinici proizvoda.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Project Type
- Marketing -