Project Description
Flajeri, leci ili lifleti su osnovna sredstva komunikcije sa klijentima putem kojih možete dati sve potrebne informacije o vašem proizvodu ili usluzi.
Bilo da promovišete prodaju, uslugu ili pružate detaljne poslovne informacije, flajeri, leci i lifleti vam daju mogućnost da iznesite svoju poruku bilo gde i bilo kada.
Bez obzira da li pokušavate da impresionirate potencijalne klijente ili da predstavite svoj posao ljudima na ulici najbolji način za to su flajeri, leci i lifleti koji vam pomažu da budete primećeni.
Oni su jednostavan način za širenje brenda kao i informacija o novim proizvodima i uslugama, stvaranje novog biznisa, organizaciju prodaje ili događaja i ciljanje određene publike. Zato pogledajte veliki broj prilagodljivih opcija koje nudi naša štamparija i napravite odličan alat za predstavljanje velikom broju potencijalnih klijenata.
Zašto odabrati flajer, letak ili liflet?
Flajeri su odličan način da brzo prenesete poruku potencijalnom klijentu. U stvari, oni najbolje rade kada su usredsređeni na 1 ili 2 proizvoda ili usluge. Lako ih je spakovati i poslati poštom, deliti na sajamskim manifestacijama ili u dnevnim novinama. Oni su dobro prilagođeni uličnim marketinškim aktivnostima poput promocije sezonske prodaje, najave događaja ili podsticanja interesovanja za otvaranje vaše prodavnice.
Vodič za stvaranje poslovnih letaka
Zašto odabrati flajer sa preklopom?
(pogledajte sve naše opcije flajera, letaka i lifleta u segmentu Web prodavnica)
Preklopljeni flajeri (neko ih naziva i mini brošurama) su dobra opcija za prezentacije ili obraćanje ciljanoj publici, a imaju više prostora za pojašnjenje o čemu se radi u vašem poslu. Dodatni prostor olakšava organizovanje informacija u sekcije kako bi vaši kupci lakše pronašli ono što traže. Osim što predstavljaju pogodne mini brošure, savršeni su za prikazivanje na štandovima, u oblastima sa velikim prometom poput recepcija ili izloga.
Brzi saveti za pravljenje letaka, flajera ili lifleta
Odabir papira
• Mat papir ima završni sloj sa manje sjaja, za glatkiji izgled i više kontrasta ali se i najčešće se koristi
• Sjajni papir je odličan i reflektirajući, savršen za fotografije i slike i žive boje
Odabir težine papira (gramatura papira)
• Osnovna: 130gr za sjajni i mat
• Standard: 170gr za sjajni i mat
• Premium: 250gr za sjajni i mat
• Premium plus: 300gr / 350gr za sjajni i mat
Stvaranje privlačnog dizajna
• Dobro osmislite naslov – imate samo nekoliko sekundi njihove pažnje
• Postoji širok spektar dizajna prema industriji ili cilju da biste pronašli pravi izgled za svoje potrebe
• Dostavite nam bilo koju vrstu datoteke, a najbolje je u .pdf formatu mada odgovara nam takođe .ai ili .cdr
• Uvek je potrebno da flajer sadrži tekst ili fotografije koje privlače pažnju
• Da biste flajer učinili atraktivnijim, ne koristite više od 2 različita fonta
• Pokušajte dodati kupon ili vaučer u svoj dizajn
Potrebna vam je pomoć u dizajnu? Naši grafički dizajneri mogu kreirati logotipe, dizajn flajera ili uraditi redizajn vaših postojećih flajera.
Kako izvući maksimum promotivne kampanje putem flajera, letaka ili lifleta
• Dobro upoznajte svoju publiku i obavezno podelite letke na relevantnim događajima i mestima
• Koristite manje dimenzije za jednostavnije teme, a veće za dimenzije za promociju brenda ili kolekcije proizvoda
• Dobro osmislite naslov – imate samo nekoliko sekundi njihove pažnje
• Dajte jedan jasan poziv na akciju i učinite da vaše kontaktne i društvene informacije budu velike i boldovane (podebljane)
Project Type
- Marketing -