Project Description
Izbor može biti neodoljiv. Dok smo prilično ponosni na činjenicu da neprestano radimo iznova vizit karte za naše klijente i da nas klijenti preporučuju, takođe znamo da sve te opcije mogu biti pomalo zastrašujuće – pogotovo ako nemate pojma o tome kako na kraju želite da izgleda vaša vizit karta.
Pažljivo pripremite ili osmislite dizajn vaše vizit karte, a vaša vizit karta će učiniti da izgledate profesionalno, omogućiti vam da izgradite poverenje i da razdvojite svoju kompaniju od ostalih u vašoj oblasti.
Kada prisustvujete konferencijama, sajmovima ili sajamskim događajima, razmena vizit karta na kraju razgovora je od presudne važnosti za kasnije praćenje.
Pa kako osigurati da vaša kartica predstavlja vas i vaše poslovanje na najbolji mogući način?
Ključno leži u tome da sve bude unapred pripremljeno i spremno za oživljavanje vaše ideje kada krenete u dizajn.
Kako napraviti odličnu vizit kartu?
Zapamtite, računaju se prvi utisci.
Vaša vizit karta govori mnogo o vama i vašoj kompaniji. Vaš dizajn treba da prenosi vaše vrednosti, razlikuje vaše poslovanje od konkurencije i podstiče ljude da stupe sa vama u kontakt. Ako je vaš stil rada jednostavan i formalan, vaša bi vizit karta trebala odražava te kvalitete. Ili, ako su vaši proizvodi ili usluge zaigrani i kreativni, pokušajte da preenesete te osobine upotrebom smelih boja i upečatljivih linija.
Izaberite odgovarajuću veličinu i oblik za svoje potrebe
Pre nego što sednete da dizajnirate svoju vizit kartu, važno je znati koju veličinu i orijentaciju će vaša kartica dobiti. Ovo ne samo da utiče na veličinu teksta i količinu informacija koje možete da ispišete na vizit karti, već takođe prenosi stvari poput toga da li ste konvencionalni ili smeli nekonformista. Horizontalne (položene) vizit kartice su format sa kojima je većina ljudi upoznata. Vertikalne (uspravne) vizit karte su manje uobičajene i mogu se koristiti za razlikovanje od konkurencije.
Odaberite dizajn koji vam odgovara
Odaberite boje i elemente dizajna koji su povezani sa vašom poslovnom oblašću kako biste olakšali prepoznavanje i predstavljanje proizvoda ili usluga koje pružate. Ako prodajete luksuzne proizvode kao što su nakit ili večernja odeća, možete to predstaviti detaljem tipa zlatotiska ili srebrotiska. Ili ako se specijalizujete za stil zidanja kamena ili stolarije, možete dodati efekat blindruka (ispupčena slova).
Evo nekoliko pitanja na koja bi ste trebali odgovoriti pre nego što nas pozovete.
Da li moram da postavim fotografiju ili logotip?
Kupci često imaju ovu dilemu.
Logotip svog brenda ili kompanije iskoristite kada dizajnirate vizit karticu jer od toga sve kreće u biznisu.
Kakav je stil mog posla?
Da li je vaš poslovni brend retro ili moderno, sofisticirano ili jednostavno? Kada naši dizajneri stvaraju nove vizit karte, oni često razmatraju stil određenog posla i dizajniraju karticu posebno za tu svrhu. Možete da nas konsultujete ili da pogledate na internetu veliki broj ponuđenih gotovih idejnih rešenje. Svakao na raspolaganju su i naši dizajneri koji nakon konsultacija sa vama mogu dati predlog dizajna vizit karte.
Kako će moja publika (potencijalni klijenti) videti moju vizit kartu?
Hoćete li vizit kartu predati licem u lice? Da li će biti zalepljena na oglasnoj tabli ili smeštena u gomili konkurentskih kartica? Da li ćete uz kupovinu proizvoda priložiti vizit kartu ili priložiti uz fakturu?
Poznavanje konteksta i načina na koji će vaše kartice biti primljene od strane klijenta može vam pomoći da odlučite da li treba da imate slike, kolorit i sl.
Ne zaboravite najčešće lepota grafičkog dizajna je u jednostavnosti.
Na primer, ako radite u građevinarstvu ili trgujete, da bi vaša vizit karta bila baš ta koju će da primeti klijent u gomili, izaberite svetle boje, pastelne, i po mogućstvu neku manju sliku koja se odnosi na industriju ili uslugu kojom se bavite.
Koji je najvažniji podatak koji želim da prenesem svojom karticom?
Vizit karte su male, a ljudi često prave grešku pokušavajući da uguraju previše informacija u prostor veličine 85x5mm ili 90x50mm što su 2 standarda kod izrade vizit kari. Unapred odlučite koji će podatak biti ispred i u sredini vizit karte.
Na primer, trenutni trend u dizajnu vizit kartica je da vaše ime učinite najvažnijim i najvećim dizajnerskim elementom na kartici. Unapred odlučite koji će podatak biti ispred i na sredini vaše vizit karte.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Project Type
- Marketing -