Štampa flajera – Kvalitetan i masovni vid marketinga

štampa flajera štamparija Intranet Centar 1

U današnje vreme gotovo da ne postoji firma koja može ostvariti poslovni uspeh bez kvalitetnog marketinga. Konkurentnost kompanija na tržištu u velikoj meri zavisi od načina, strategije i umeća plasiranja reklame. U te svrhe koriste se različiti metodi – promocija putem medija, interneta, bilborda, izloga, ali i brojni drugi načini. Međutim, štampa flajera i deljenje istih danas predstavlja jedan od najmasovnijih, a ujedno i najkvalitetnijih načina marketinga.

Razlog za njihovu masovnu upotrebu sastoji se u njihovoj jednostavnosti, ekonomičnosti i efektnom načinu reklamiranja i promocije određenog brenda. Flajeri na izuzetno jeftin način mogu preneti vašu reklamu ili promo poruku koja može stići do širokih narodnih masa. Putem njih se savršeno mogu ispromovisati muzički koncerti, restorani, teretane, tržni centri, sajmovi, klubovi, festivali i slično. S druge strane, svojim atraktivnim dizajnom flajeri mogu poslužiti i kao efektivan vid političkog marketinga.

Štampa flajera je neophodan način reklamiranja

Flajeri su već decenijama prisutni u marketingu i to sa debelim razlogom – veoma su pogodni za sve tipove promocija. Bez obzira da li se radi o usluzi koju pružate, proizvodu koji prodajete ili reklamnoj poruci koju želite da prenesete. Ili, pak, želite samo da najavite neki događaj. Flajeri, jednostavno, uspešno postižu sve. Zato je štampa flajera odličan marketinški način da se izdvojite iz mase, a da istovremeno uvećate broj ljudi koji zna za vaše poslovanje. Takođe, zbog svog dizajna, formata i brze izade, putem flajera za veoma kratko vreme možete lako „pogoditi“ ne samo svoju ciljnu grupu, već i šire.

Uvek treba imati u vidu da flajeri predstavlju vrstu direktnog marketinga. Za razliku od drugih oblika reklamnih materijala, uz malo ulaganja i još manje napora, distribuiraju se i dosežu do veoma širokog kruga potencijalnih klijenata. Upravo zato je štampa flajera jedan od najneophodnijih načina reklamiranja. Ukoliko je flajer lepo dizajniran i kreativno osmišljen, on neće biti bačen. Naprotiv, u tom slučaju ljudi će ga veoma rado proslediti prijateljima i drugim poznanicima.

Kod flajera postoji neverovatna mogućnost pune slobode grafičkog izražavanja. U odnosu na vizit karte, flajeri sadrže veći reklamni prostor, te na nebrojeno mnogo načina možete ostaviti impresivan utisak kod potencijalnih kupaca/klijenata.

Šta sve jedan flajer treba da sadrži?

Štampa flajera namenjena je ne samo za širu, već i za užu potrošnju. Osnovna svrha flajera jeste da krajnjem potrošaču prenese promo poruku i informacije o vašem proizvodu/uslugama. Veoma je važno da flajer ne bude zatrpan informacijama, jer na taj način nećete privući klijente. Štaviše, imaće kontraefekat. Prema tome, da biste svojom reklamnom kampanjom postigli željeni efekat kod potencijalnih kiljenata, flajer mora da sadrži određene elemente.

Na prvom mestu flajer treba da ima precizan, upečatljiv i originalan naslov. Ukoliko naslovom privučete klijenta, odradili ste više od pola posla. Pored toga, flajer treba da sadrži i unikatno osmišljen logo koji neće mnogo odstupati od ostatka flajera. Znajte da su ljudi vizuelna bića, te je flajer nezamisliv bez određenog broja fotografija. One su od krucijalnog značaja za ostavljanje dobrog utiska. Kratak tekst, pomoću kojeg ćete se izdvojiti od konkurencije, takođe je jedan od bitnih elemenata flajera. Kao ilustraciju teksta, uvek treba u flajerima koristiti grafikone ili liste jer ih ljudi mnogo brže procesuiraju u odnosu na tekst.

Pored svega navedenog, obavezni elementi flajera su kontakt informacije o vama i vašem brendu, kao i linkovi ka vašim društvenim mrežama.

Povećajte i poboljšajte svoj biznis pomoću dobro kreiranih flajera

Stara izreka kaže da se dobar glas daleko čuje. Isti princip se može primeniti i kada su flajeri u pitanju. Što je flajer bogatiji (ali ne i prenatrpan), kreativniji i informativniji, to ćete kod eventualnih klijenata ostaviti utisak o velikom kredibilitetu vašeg brenda. Dobro osmišljena taktika štampanja i distribucije flajera u značajnoj meri može poboljšati i kvalitet i kvantitet vašeg poslovanja. Putem flajera, učinićete svoju uslugu ili proizvod dostupnijim, a rast vašeg biznisa će postati neminovnost. Prema tome, štampa flajera omogućava da na izuzetan način postignete marketinške efekte svog poslovanja.

Ukoliko želite da napravite efektne i kvalitetne flajere, uz minimalna ulaganja i značajnu uštedu, onda je savršen izbor za vas štamparija Intranet Centar. Pored flajera, štampamo apsolutno sve što vam je potrebno za vaš biznis – vizitke, letke, memorandume, brošure, kataloge, časopise, publikacije, knjige i drugo. Za maksimalni kvalitet i pružanje vrhunske usluge svim klijentima, koristimo ofset štampu, digitalnu štampu, kao i doradne mašine. Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, tradiciji i znanju, u kombinaciji sa savremenim tehnologijama, kontinuirano beležimo rast poslovanja.

Nemojte se ustručavati da nas kontaktirate ili posetite. Mi smo tu da odgovorimo na svaki vaš zahtev za štampanim materijalom u najkraćem roku, bez gubitka kvaliteta krajnjeg proizvoda.

2 коментара “Štampa flajera – Kvalitetan i masovni vid marketinga”

Leave a Reply

sr_RSSerbian
sr_RSSerbian