Vizuelni identitet određene firme igra veliku (ako ne i najveću) ulogu u prodaji svojih proizvoda i usluga. Dakle, od imidža i prezentacije kompanije i njenog marketinga zavisi u velikoj meri koliko će biti uspešno njeno poslovanje. Potreba za brzim, svestranim i uvek dostupnim sredstvima reklamiranja doprinela je da štampa lifleta i letaka bude jedan od najkvalitetnijih vidova oglašavanja. „Tajna“ njihove dugoročnosti i široke primenljivosti krije se upravo u njihovoj praktičnosti.
Iako živimo u eri digitalnog marketinga, izrada i štampanje lifleta i letaka i dan danas ima krucijalni značaj za promociju proizvoda/usluga. Bez njih gotovo je nezamislivo da bilo koja firma proširi obim svoje ciljne grupe, odnosno poveća kapacitet svojih potrošača. Lifleti i leci imaju nebrojeno mnogo prednosti. Predstavljaju fenomenalnu mobilnu reklamu, dostupni su na svakom koraku, a istovremeno su najisplativiji tip reklamiranja.
Kako bi lifleti i leci doprineli poboljšanju poslovanja bilo koje firme, prethodno je neophodno kvalitetno kreativno osmisliti, dizajnirati i odštampati ove reklamne materijale.
Štampa lifleta i letaka je neophodno sredstvo reklamiranja
Lifleti i leci, kao uostalom i flajeri, predstavljaju jedan od najstarijih i najrasprostranjenijih (najmasovnijih) vidova oglašavanja. Osnovni zadatak lifleta i letaka jeste da povećaju broj kupaca/potrošača određene kompanije, a, samim tim, povećaju mogućnost za veći profit. Dakle, njihova funkcija jeste tržišna komunikacija firme sa svojom klijentelom. Lifleti predstavljaju propagandni materijal sa kojim se svako od nas sigurno svakodnevno susreće.
Lifleti, kao reklamni materijal koji se često se ubacuje u poštanske sandučiće ili deli na ulici, uglavnom se štampa na jednom listu (papiru). Ali, kada se savije, tada liflet dobija oblik kao da ima više strana. Putem lifleta se, najpre, vrši reklamiranje proizvoda/usluga nekog preduzeća. Ali, oni služe i za promociju neke akcije ili najavu nekog sportskog, kulturnog ili bilo kog drugog događaja. U tome je njihova slučnost sa flajerima. Međutim, ključna razlika u odnosu na flajere jesu dimenzije materijala na kojem se ova dva grafička proizvoda štampaju. Štampa lifleta vrši se na veličini materijala manjoj od flajera.
Sve što je navedeno za liflete može se primeniti i kada su leci u pitanju. Leci predstavljaju reklamni listić čija štampa zavisi od njihove namene (informacija, prodaja ili marketing). Mnogi ljudi poistovećuju letke sa flajerima. Zato je štampa lifleta i letaka najbitnija prethodna procedura u oglašavanju firme, kako bi se njena reklamna poruka prenela na najbolji način.
Lifleti i leci poboljšavaju imidž kompanije
Iako je predominantna funkcija lifleta i letaka reklamnog karaktera, to nije i njihov jedini zadatak. Naime, oni za cilj, takođe, imaju i da informišu javnost o potezima kompanije. To može biti obaveštenje o promeni poslovanja, o novom proizvodu/usluzi u njihovom asortimanu, najnovijoj akciji, predstojećem koncertu i slično. Ako se štampa lifleta i letaka obavi na kvalitetan način, znajte da će ovaj propagandni materijal značajno poboljšati imidž bilo koje kompanije.
Drugim rečima, firma će u velikoj meri pospešiti kvalitet i kvantitet svog poslovanja ukoliko su lifleti i leci kreativno dobro osmišljeni. Prema tome, pre nego što otpočne sa štampanjem lifleta i letaka, mora se pristupiti vizuelnom dizajnu ova dva grafička proizvoda. Što je dizajn lifleta i letaka originalniji, a sadržaj upečatljiviji, to će firma ostaviti bolji i kredibilniji utisak kod svojih klijenata, ali i šire. Kada je bilo koji biznis u pitanju, uvek neka vam na umu bude da od prvog utiska umnogome zavisi budućnost daljih poslovnih odnosa na tržištu.
S obzirom na to da lifleti i leci nisu velike publikacije, informacije i tekst sadržan u njima treba da budu što koncizniji, jednostavniji i da upućuje poziv na akciju. Fotografije i boje na lifletima i lecima moraju da se ističu, ali da istovremeno ne budu napadne. Svi ovi elementi moraju biti usklađeni i dizajnirani tako da budu čitki i pregledni.
Štamparija Intranet Centar – Izrada lifleta i letaka u najbržem roku
Kao što možemo da zaključimo, lifleti i leci imaju ogroman značaj u savremenom poslovanju i oglašavanju. Za razliku od drugih sredstava reklamiranja i informisanja, leci i lifleti predstavljaju vid direktnog marketinga. Iako na prvi pogled deluju kao sasvim obično parče papira, oni su, zapravo, mnogo više od toga. Ukoliko vam je potrebna kvalitetna štampa lifleta i letaka (jednostrano ili dvostrano), u najkraćim rokovima izrade, onda je štamparija Intranet Centar vaš najbolji izbor.
Svakom klijentu pristupamo maksimalno posvećeno i odgovorno, a njihovo zadovoljstvo je nama na prvom mestu. Stoga, garantujemo najbolji odnos cene i kvaliteta lifleta i letaka koje štampamo po zahtevu naručioca posla. Pored usluge izrade ova dva reklamna materijala, vršimo i pripremu za štampu, kao i uslugu grafičkog dizajna letaka i lifleta. Štampamo, po izuzetno povoljnim cenama, i sve druge propagandne materijale u ofset ili digitalnoj štampi. Nudimo vam štampu knjiga, časopisa, reklamnih blokova, plakata i postera, memoranduma, fascikli, brošura, kao i i drugih proizvoda po vašem zahtevu.
Zahvaljujući našem profesionalizmu, višegodišnjem iskustvu i kvalitetu štampe, naša štamparija stekla je veliki broj zadovoljnih klijenata i saradnika. Budite slobodni da nas posetite i kontaktirate. Pozovite nas i obrazložite nam svoj zahtev, kako bismo zajedničkim snagama došli do najboljeg reklamnog rešenja za vaš biznis.
Leave a Reply