Ne postoji nijedna firma na ovom svetu koja nema potrebu za beleženjem i zapisivanjem važnih podataka. Činjenica je da se danas, zbog savremenog informaciono-tehnološkog doba u kojem živimo, to uglavnom radi putem računara i drugih digitalnih uređaja. Međutim, koliko god tehnologija napredovala, zapisivanje svih relevatnih beleški putem reklamnih blokova i dalje je najraspostranjeniji način „hvatanja“ beleški. S obzirom na to da ovaj kancelarijski materijal ima višestruke prednosti, štampa reklamnih blokova igra najvažniju ulogu u promovisanju bilo kog brenda.
Treba napomenuti da su reklamni blokovi jedan od najkorišćenijih promotivnih materijala današnjice. Bez njih teško bi bilo zamisliti bilo kakvo (ozbiljno) poslovanje bilo koje kompanije. Razlozi za to su praktične i funkcionalne prirode. Ali, da bi oni bili upotrebljivi, neophodno je prethodno pristupiti kvalitetnoj izradi, dizajnu i štampanju reklamnih blokova.
Štampa reklamnih blokova – Idealan način za reklamu i održavanje poslovne komunikacije
Reklamni blokovi imaju trostruku funkciju. Na prvom mestu ovaj kancelarijski materijal, kao što smo istakli, služi da bi se beležile sve neophodne informacije. Bez obzira da li se nalazite na poslovnom sastanku, kolegijumu ili nekom drugom važnom događaju, reklamne blokove uvek možete poneti sa sobom i zapisivati sve što vam treba. Njihova mobilnost i lakoća nošenja značajno doprinose njihovoj sve većoj ekspanziji i upotrebnoj vrednosti. Druga važna funkcija reklamnih blokova jeste marketinške prirode.
Naime, putem njih možete na gotovo idealan način da promovišete svoj brend/biznis. Na koricama blokova možete istaći naziv i logo svoje firme, kao i glavnu reklamnu poruku koju želite da prenesete. Međutim, treba istaći da reklamni blokovi predstavljaju mnogo više od promotivnog i kancelarijskog materijala. Kada poslovnim partnerima ili klijentima dajete (poklanjate) reklamni blok svog preduzeća, pokazujete im da vodite računa o svom brendu i da vam je stalo do njega. Drugim rečima, klijentima i saradnicima stavljate do znanja da želite da ostanete u kontaktu i da održavate poslovnu komunikaciju sa njima. I to je njihova treća bitna uloga.
Štampa reklamnih blokova spaja sve ove tri funkcije i utoliko je važnost njihove izrade veoma velika.
Reklamni blokovi – Ekonomično rešenje za promociju vašeg brenda
Veoma je malo kancelarijskih i promotivnih materijala koji mogu da se „pohvale“ svojom praktičnošću kao što mogu reklamni blokovi. Naime, štampa reklamnih blokova vam omogućava da promovišete svoj biznis/delatnost, odnosno usluge i proizvode na izuzetno ekonomičan način. Uz veoma mala ulaganja, bez obzira da li se štampaju u ofsetnoj ili digitalnoj štampi, reklamni blokovi vam i te kako mogu pomoći da se istaknete na tržištu i budete bolji od svoje konkurencije.
Reklamni blokovi se sastoje iz korica i unutrašnjeg papira. Od atraktivnosti i načina plasiranja podataka o vašoj kompaniji na koricama reklamnih blokova umnogome zavisi i marketing vaše firme na ovaj način. Na koricama, pored naziva, logo-a i advertajzing poruke, trebalo bi da se nalazi i privlačna i nenametljiva fotografija. Njen zadatak je da klijente i potencijalne mušterije uvek asocira na vašu delatnost. Dakle, kreativan dizajn prednje (ali i zadnje) korice reklamnog bloka, učiniće vaše poslovanje prepoznatljivim. Samim tim, uvećaćete šanse za prodaju svog proizvoda ili usluge.
Međutim, za razliku od nekih drugih promotivnih materijala, kod reklamnih blokova logo možete štampati i na unutrašnjim stranicama. Na taj način ćete svojim poslovnim partnerima, ali i potencijalnim klijentima, uvek biti u vidokrugu.
Kvalitetna izrada i štampanje reklamnih blokova za maksimalni marketinški efekat
Kao što vidimo, kvalitetna i unikatna štampa reklamnih blokova će vam obezbediti mnogostruke benefite. Iako tako ne deluje na prvi pogled, znajte da pomoću interesantnih i kreativno osmišljenih reklamnih blokova možete privući veliku pažnju na sebe i sopstveni biznis. Zbog razlike u kvalitetu i čvrstini, korice i unutrašnje strane reklamnih blokova štampaju se na različitim materijalima. Korice se u većini slučajeva štampaju u kunstrduku (300 gr), dok se unutrašnje strane reklamnih blokova uglavnom štampaju na ofsetnoj hartiji (80 gr). Preporučljiv maksimalan broj listova, koji zavisi od prirode i namene reklamnog bloka, jeste oko stotinu.
Takođe, reklamni blokovi mogu se štampati u različitim formatima (A4, A5 ili A6), ali ako naručilac posla tako zahteva, specifikacije mogu biti i drugačije. Postoji, u zavisnosti od njihove svrhe, veliki broj načina i kombinacija na koji se korice i listovi mogu povezati (spiralom, lepljenjem, klamovanjem, s leve ili gornje strane i slično). Ukoliko želite pouzdanu, sigurnu i proverenu štampu reklamnih blokova, onda vaš izbor treba da bude štamparija Intranet Centar. Naša štamparija će vam omogućiti štampanje najkvalitetnijih reklamnih blokova u kratkom roku koji će vaš brend učiniti jedinstvenim.
Osim reklamnih blokova, nudimo vam, po povoljnim cenama, usluge štampanja i drugih grafičkih proizvoda. Tu podrazumevamo štampu flajera, knjiga, časopisa, memoranduma, papirnih kesa, brošura, fascikli, plakata, i svih drugih reklamnih materijala. Kontaktirajte nas odmah kako bismo zajedničkim snagama došli do idealnog rešenja za vaš biznis.
Leave a Reply